خبر خوش برای ساکنین مسکن مهر مهرگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1396
بازدید : 154
نویسنده : omid

چندی پیش گزارشی از خبرگزاری ایسنا در رابطه با مشکلات  ساکنین املاک مسکونی در پروژه مسکن مهر مهرگان منتشر گدید. در این گزارش، ساکنین این پروژه مسکونی از وجود مشکلات عدیده در واحدهای مسکونی خود خبر دادند. ایشان شکوائیه ای تنظیم نموده و با وجود ماه ها پیگیری بی نتیجه، مجددا خواستار رفع مشکلات موجود در واحدهای مسکونی و منزل مسکونی در مسکن مهر مهرگان شدند.

فریدون همتی استاندار قزوین، این بار طی گزارشی که با خبرگزاری ایسنا انجام داده است، از رفع مشکلات موجود در واحدهای مسکونی و منازل مسکونی در مسکن مهر مهرگان خبر می دهند. این خبر خوشی برای ساکنین مسکن مهر مهرگان می باشد چرا که در این گزارش به ساکنین ساختمان و مالکان خانه های مسکونی در این پروژه، قول مساعد داده شده است طی سه ماهه ی ابتدای 96، مشکلات مسکن مهر مهرگان به صورت کامل برطرف گردد.

وی افزود: آنچه امروز در پروژه مسکن مهر شاهد آن هستیم مربوط به پیمانکاران واحدهای مسکونی در این پروژه می شود. به زودی جلسه ای برای رفع مشکلات واحدهای مسکونی برگزار خواهد شد و به بررسی و رفع اینگونه مشکلات در مسکن مهر خواهیم پرداخت.

همتی یادآور شد: پروژه مسکن مهر مهرگان در استان قزوین، در دولت قبل 44 درصد پیشرفت داشته است. ما رفع مشکلات واحدهای مسکونی و منزال مسکونی را وظیفه ی اصلی خود می دانیم چرا که سرمایه مردم در این واحدهای مسکونی قرار دارد. بی شک مسکن مهر به عنوان بزرگ ترین واحد ساخت و ساز در کشور، سهم مهمی در خانه دار کردن مردم خصوصا اقشار ضعیف جامه دارد و چشم امید بسیاری از خانواده ها برای تهیه ملک مسکونی و خرید واحدهای مسکونی، به پروژه مسکن مهر دوخته شده است. بر مسئولان واجب است برای رفع مشکلاتی که مالکان ساختمان با آن دست و پنجه نرم می کنند، رسیدگی نمایند و هر چه سریع تر در رفع آنها بکوشند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com